2008 Resume

( 2007:s lilla resume finns: här )

Här kommer en resume` från 2008, några saker jag tar med mej in i nästa år.
Något som du tycker saknas på listan?



Under detta år

*Har vi fortsatt att renovera i lägenheten (blir väl förhoppningsvis färdiga nästa år :-p)
*Jobbat extra och fått pengar som gått till...(!?)
*Plugg, plugg och åter massa plugg
*Mycke` shopping har gjorts
*Mängder med vin har intärts
*Fick celebert besök från Strängnäs av Karin
*Har plockat en massa bär
*Hade en riktigt rolig sommar
*Det har varit babyboom detta år (tyvärr inte vår tur under 2008...:-p)
*Kommit igång med spinningen
*Katterna bor hemma och stannar här
*Satt in en spiral i kroppen (på gott och ont)
*Fick tips om Cambridge metoden och har lyckas tappa kilon...(many more to go)
*Är fortfarande kär och galen i Markus
*Det spelades mycket guitarr hero och numera "world tour" oxå här hemma
*Åkte på en partyresa med Victor till Övik under hösten
* Jag blev mörkhårig - and I like it!
* Hade en mycket trevlig "hemvändarfest" hos oss på annandagen

Planer för nästa år

*2 veckors semester i Thailand
*Kanske sista gången jag sommarjobbar på Tor...
*...eftersom att om 1 år så har jag enligt mina planer pluggat färdigt (äntligen!)

Sedan får jag se vad år 2009 har att erbjuda mej och oss...
Jag längtar! Tror att 2009 kan bli ett riktigt, riktigt bra år



GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0