Fredagkväll

Sitter här och ser på IDOL , eller ser och ser, småkikar skulle jag kanske kunna beskriva det.
Vem tycker ni ska åka ut?
Jag tycker som vanligt att lillJohan ska kickas ut...fortare än kvickt!

Har roat mej ikväll med att rensa och ordna i min recept pärm,
fanns faktiskt en hel del goa recept som jag ska använda mej av när jag
börjar äta som vanligt igen...
Haha, jag tror faktiskt aldrig att jag har haft sånt ide`förråd till maträtter förrän nu ;-)

Markus ligger förövrigt på + nu, han har satt  upp en del som ska till garderoben och imorron pratade han om att han ska börja med att sätta upp underlisterna i sovrummet.
Denna har han satt upp:




Kikade även in på Lottas blogg ikväll och ser att hon har köpt klänningen som jag skrev om i detta inlägg
Shit, jag är avis, jag vill oxå ha den.
Men just nu har jag inte råd och det är ju inte värt att köpa den än heller eftersom jag inte vet hur mycket jag kommer att minska de nästkommande veckorna.
Så jag hoppas tametusan den e kvar om några veckor, för den vill jag haaa :-)
Såhär ser den ut: (finns i svart,brun och röd....jag är nog mest inne på en svart eftersom den e mest användbar)
 
(snodde bilden från Lottas blogg)

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Ja jag måste nog köpa mig den svarta oxå tror jag :D Värsta är att jag inte riiiktigt får igen klänningen men jag sa åt tony att innan jul, ja då ska jag kunna ha den om jag så ska svälta mig för att få på mig den asg

2008-11-14 @ 22:04:17
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Nisan

fanns inte så många storlekar av den kvar. Jag vile ha den röda och ha på julafton men de fanns inte. Men kanske lule har den

2008-11-15 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0