Svaret

För er som var intresserade av vad jag svarade på frågan
så var svaret 2, alltså "Tömmer kaviartuben och äter upp en ett A4A foliepappersark."

Och till det hör att jag tycker även att kaviar är bland det vidrigaste som finns.
Så alla alternativen var egentligen illa för mej, men vad gör man
inte för att överleva :-p


Vad skulle du själv ha valt mellan de 3 alternativen?


Idag är andra och sista dagen av min lilla ledighet
innan jag ska tillbaka till jobbet imorron.
Den har mest spenderas framför datorn och sovandes i sängen.
...ja förrutom när vi var och firade Sara igår och promenerade med Maria idag
Skönt att ta igen sej!
Inatt blev det dock jäkligt sent för jag fastnade uppe och pratade med AK.
AK har förövrigt oxå en blogg jag kan tipsa om.

Hon är en galet härlig & söt tjej med massa bus innanför blusen,
Ak är en barndomsvän till Håkan och det är även så jag lärde känna henne
när vi var nere i 3sjö.
Och vi ses igen om nåra veckor vännen ;-)

Kommentarer
Postat av: Ak

Åh, du är så gullig!:) Glad att jag träffat dig! Du är toppen!! Ja, snart ses vi igen! Dagarna är räknade:) PUSS&KRAM!

2009-07-22 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0